Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Σας καλωσορίζω στο ιστολόγιο μου.

Έχει σκοπό να ενώσει-με την βοήθεια σας-κάθε φιλοζωική δράση το νομού μας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να έχουμε μια καλύτερη συνεργασία που θα μας ωφελήσει στην επίτευξη των στόχων μας!
Για  να συστηθούμε είμαι ο Άρης Ρόδης, μένω στον Ορχομενό και συνεργάζομαι με τον φιλοζωικό σύλλογο Λιβαδειάς Οι Φίλοι Των Ζώων.
 Εδώ θα μπορούν να γίνουν αναρτήσεις που να αφορούν οποιαδήποτε φιλοζωική δράση του νομού από οποιωνδήποτε μου το ζητήσει .(π.χ εκλύσεις βοήθειας για αδέσποτα, υιοθεσίες, χαμένα κατοικίδια, εκδηλώσεις...κ.α) 
Μπορείτε να με βρείτε εύκολα στο facebook με το όνομα Άρης Ρόδης(και τους τόνους).
Είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω blog και ελπίζω να μάθω να το χρησιμοποιώ γρήγορα.
Ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το blog μου!! Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά!!!

1 σχόλιο:

  1. Εδώ θα μπορούν να γίνουν αναρτήσεις που να αφορούν οποιαδήποτε φιλοζωική δράση του νομού από οποιωνδήποτε μου το ζητήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή